5 افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس که سایت های حرفه ای استفاده میکنند.

افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس به شما کمک می‌کند که همزمان به مدیریت وب‌سایتتان، ایمیل مارکتینگ قدرتمندی داشته باشید. در این مقاله بهترین افزونه‌ها را معرفی کرده‌ایم.

مدیر محتوا علی اکبر فرج
، آخرین آپدیت 1401/08/11

افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس ابزاری است که به شما کمک می‌کند به راحتی امکان ثبت ایمیل در سایتتان را فراهم کنید. این ابزار همچنین به شما کمک می‌کند که در مواقع مشخص ایمیل‌هایی را به کاربران مورد نظر ارسال کنید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب بهترین افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس است. کارشناسان خط یک به شما کمک می‌کنند که بهترین افزونه‌های وردپرس را بشناسید. در این مقاله قصد داریم در مورد آموزش راه اندازی ایمیل مارکتینگ با وردپرس به کمک افزونه‌ها صحبت کنیم.

۱) افزونه mailster

افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس

افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس میلستر شما را از کدنویسی‌های پیچیده خلاص می‌کند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که برای آغاز ایمیل مارکتینگ در وردپرس باید برنامه نویسی حرفه‌ای بدانند. اما افزونه‌ها این مشکل را به راحتی حل می‌کنند. مهم‌ترین ویژگی‌های میلستر را در لیست پایین بخوانید.

  • میلستر اطلاعات دقیقی از بازخورد ایمیل مارکتینگ به شما ارائه می‌دهد. در این افزونه می‌توانید نرخ باز شدن ایمیل، کلیک روی لینک و حتی موقعیت مکانی مخاطبان را مشاهده کنید.
  • سیستم ارسال خودکار از دیگر ویژگی‌های میلستر است.
  • شما همچنین می‌توانید برای کمپین‌های خود زمانبندی دقیقی در میلستر داشته باشید.
  • میلستر محیط کاربری ساده‌ای دارد.

۲) افزونه mailpoet

افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس میل پوئت به شما این امکان را می‌دهد که تا دو هزار مشترک در وب‌سایت خود داشته باشید. این افزونه امکان ارسال ایمیل به صورت نامحدود را برای شما فراهم می‌کند. میل پوئت سرورهایی دارد که ایمیل‌ها را به inbox مخاطبان ارسال می‌کنند. ویژگی‌های مهم میلستر را در ادامه نام‌ برده‌ایم.

  • افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس میل پوئت فرم‌های آماده‌ای دارد که به شما کمک می‌کند ایمیل‌ها را به صورت سفارشی ارسال کنید.
  • می‌توانید لیست‌هایی از مخاطبان را تشکیل دهید و برای آن‌ها ایمیل ارسال کنید. این لیست‌ها در قسمت‌های مختلف قالب دارای کد هستند.
  • این افزونه فارسی‌سازی شده است و بیشترین میزان هماهنگی با وردپرس را دارد.

۳) افزونه mailchimp

از افزونه‌ها برای مدیریت بهتر مخاطبان سایت خود استفاده کنید.

به طور کلی می‌توان گفت میل‌چیمپ یکی از سرویس‌های قدرتمند در ایمیل مارکتینگ است. افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس میل‌چیمپ شما را به سرویس‌های آن متصل می‌کند. یعنی با استفاده از این افزونه می‌توانید به اکانت خود در میل‌چیمپ دسترسی داشته باشید. البته این تنها ویژگی‌ افزونه میل‌چیمپ نیست. در ادامه لیستی از ویژگی‌های میل‌چیمپ ارائه داده‌ایم.

  • در میل‌چیمپ شما فرم‌هایی در اختیار خواهید داشت که بهینه‌سازی و مخاطب محور هستند. استفاده از فرم‌های جذاب برای کاربران می‌توانند به اندازه تم وردپرس در جلب توجه کاربران موثر باشند.
  • افزونه میل‌چیمپ ترکیبی از کاربردی‌ترین افزونه‌های وردپرس است. به عنوان مثال افزونه‌های نینجا فرم، کانتکت فرم، رجیسترهای پیش فرض وردپرس و… به صورت یکپارچه در میل‌چیمپ ترکیب شده‌اند.
  • اعلان‌های ایمیل و گزارش‌های دقیق از بازخورد ایمیل مارکتینگ از دیگر ویژگی‌های میل‌چیمپ هستند.

۴) افزونه Email Subscribers & Newsletters 

این افزونه از دیگر افزونه‌های پرطرفدار است. در این افزونه می‌توانید ایمیل‌های انبوه ارسال کنید. همچنین می‌توانید خبرنامه داشته باشید. بهترین کار این است که ویژگی‌های این افزونه وردپرس را بررسی کنیم.

  • قابلیت ارسال ایمیل نوتیفیکیشن به کاربران هنگام انتشار محتواهای جدید.
  • امکان ارسال ایمیل به صورت خودکار.
  • کنترل دسترسی اعضا به سایت.
  • قابلیت هماهنگی با سایر افزونه‌های وردپرس

۵) افزونه mailmunch

میل‌مانچ صرفا برای همین کار ساخته شده است. در این افزونه امکانات مختلفی برای ایمیل مارکتینگ وجود دارد. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های آن اشاره کرده‌ایم.

  • دارای پاپ‌آپ‌ها، فرم‌های متنوع، جعبه اسکرول و نوار بالایی و کناری.
  • میل مانچ دارای سرور و سرویس اختصاصی نیست. اما قابلیت هماهنگی با سرویس‌های ایمیل مارکتینگی چون کمپین مانیتور، میل‌چیمپ و… را دارد.
  • دارای قابلیت تحلیل ایمیل‌های ارسال شده و تست A/B.

این افزونه ها برای حرفه‌ای‌ها کاربرد زیادی دارد.

شناخت افزونه‌های وردپرس و استفاده از آن‌ها بخش مهمی در آموزش ایمیل مارکتینگ برای افرادی است که یک وب‌سایت را مدیریت می‌کنند. شما می‌توانید با توجه به انتظاراتی که از یک افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس دارید، بهترین نمونه را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که این افزونه ها به شما کمک می‌کند در عین دریافت بازدید وب‌سایت، ایمیل‌های زیادی به دست آورید. بنابراین می‌توانید ایمیل مارکتینگ را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

مطلب بعدی که باید بخوانم چیه؟
هم رسانی
آیا تجربه خوبی از خواندن این مطلب داشتید؟

بله

نه

ما در مقاله 5 افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس که سایت های حرفه ای استفاده میکنند. تمام تلاشمان این بود که به شما کمک کنیم. ما اختصاصی در زمینه ایمیل مارکتینگ فعالیت می کنیم. من و تیمم آماده پاسخگویی به سوالات شما در کامنت ها هستیم.

به جای پر کردن فرم دیدگاه ها عضو سایت شو و دیگه فرمی پر نکن، همچنین از مزایای عضویت بهره مند میشی
بعد از ورود با جیمیل اتوماتیک به همین صفحه میای، پس نگران نباش :)

  1. محمد 17 فروردین 1401 در 20:20:31 - پاسخ

    سلام خدمت شما – بهترین افزونه ایمیل مارکتینگ دنیا افزونه زیر هست

    https://wordpress.org/plugins/fluent-crm/

    • علی اکبر فرج 17 فروردین 1401 در 22:32:31 - پاسخ

      استفاده نکردم.
      ممنون بابت معرفی دوست عزیز

  2. هادی عظیمی 16 بهمن 1401 در 16:13:50 - پاسخ

    سلام ضمن تشکر بابت مطالب خوبی که در اختیارمون گذاشتید