چگونه بک‌ لینک رایگان بدون ترس پنالتی استفاده کنیم؟

یک راهنمای جامع و کامل در رابطه با کلمات کلیدی را مشاهده می‌کنید. در انتها یک دستورالعمل برای ایجاد بک‌ لینک رایگان دریافت می‌کنید. این دستورالعمل یکی از مهم‌ترین دستورالعمل‌های موجود در وب است که به این سادگی پیدا نمی‌شود! لطفاً در انتها با ایجاد نظر به این مقاله بازخورد بدهید. [/fusion_text] بک‌ لینک رایگان ممکن است شما را از گوگل حذف کند! بک‌لینک چون با هدف رتبه گرفتن در موتورهای جستجو است به سرعت توسط گوگل شناسایی می‌شود. پس باید نهایت دقت را در ایجاد بک لینک کنیم. سایت‌هایی که اجازه درج لینک به ما می‌دهند در خیلی از […]

مدیر محتوا علی اکبر فرج
، آخرین آپدیت 1401/08/11

یک راهنمای جامع و کامل در رابطه با کلمات کلیدی را مشاهده می‌کنید. در انتها یک دستورالعمل برای ایجاد بک‌ لینک رایگان دریافت می‌کنید. این دستورالعمل یکی از مهم‌ترین دستورالعمل‌های موجود در وب است که به این سادگی پیدا نمی‌شود! لطفاً در انتها با ایجاد نظر به این مقاله بازخورد بدهید.

[/fusion_text]

بک‌ لینک رایگان ممکن است شما را از گوگل حذف کند!

بک‌لینک چون با هدف رتبه گرفتن در موتورهای جستجو است به سرعت توسط گوگل شناسایی می‌شود. پس باید نهایت دقت را در ایجاد بک لینک کنیم. سایت‌هایی که اجازه درج لینک به ما می‌دهند در خیلی از مواقع برای سایت ما اسپم محسوب می‌شود.

گوگل از طریق نبود بازخورد خوبی که از لینک ها دریافت می‌کند متوجه می‌شود که این لینک اسپم است یا نه، فرض کنید ما در زمینه پزشکی فعالیت می‌کنیم و سپس تصمیم می‌گیریم که به‌صورت رندم یک سایتی پیدا کنیم که لینک خود را در آن قرار دهیم. اگر تنها ملاک ما فارسی بودن سایت باشد و زمینه مورد نظر در اولویت ما نباشد آن وقت است که سیگنال منفی برای گوگل ارسال کردیم. به این دلیل که سایت مبدأ با سایت مقصد هم حوزه نیست!

مهم‌ترین عاملی که در بک لینک باید برای ما مهم باشد این است که هم حوزه باشند و یا حداقل در آن زمینه مقالاتی در آن سایت منتشر شده باشد و ما اولین تجربه آن سایت در آن حوزه نباشیم. دقیقاً به همین دلیل است که سایت‌های خبرگزاری به همین راحتی رپرتاژ آگهی دریافت می‌کنند.

بک لینک رایگان خارجی

بک لینک از سایت‌های خارجی در صورتی خوب است که قبلاً در آن زمینه و به فارسی مطلبی در آن درج شده باشد. سایت‌هایی مثل medium.com با اینکه یک سایت خارجی محسوب می‌شود ولی مقالات فارسی بسیار زیادی در آن قرار گرفته است و می‌توانیم با خیال راحت در آن سایت‌ها لینک‌سازی کنیم.

سایت‌های خارجی که مطالب فارسی بسیار زیادی در آن منتشر شده است به‌سادگی می‌توانید در اینترنت پیدا کنید. کافی است کلمه forum persian را در گوگل جستجو کنید. نتایج این عبارت در گوگل سایت‌هایی را به شما نشان می‌دهد که در آن مطالب فارسی متعددی منتشر شده است.

بک لینک رایگان فارسی

بک لینک رایگان ایرانی برای خیلی از وب مستر ها کاری بسیار دشوار است. ولی ما سایت‌ها فروم‌ها، صفحات پرسش و پاسخ بسیار زیادی داریم که می‌توانید از آن سایت‌ها برای بک‌لینک استفاده کنید. دو کلمه کلیدی در ادامه برای شما قرار می‌دهم که با جستجو این کلمات در گوگل می‌توانید لیستی از این سایت‌ها را پیدا کنید.

پرسش و پاسخ فارسی

سایت هایی هستند که می‌توانید به پرسش و پاسخ بپردازید. کافی است که مطلبی مرتب در زمینه کاری خودتان را پیدا کنید و به آن مطلب پاسخ دهید. در پاسخ خود می‌توانید لینک سایت خود را قرار دهید.

فروم ایرانی

فروم‌های ایرانی بسیار زیاد هستند. ما نباید از همه فروم‌ها استفاده کنیم. سعی کنیم که بهترین‌های آن‌ها را برای بک لینک انتخاب کنیم.

در ادامه در رابطه با چگونگی دریافت بک لینک صحبت می‌کنیم و در رابطه با چگونگی انتخاب این سایت‌ها صحبت می‌کنیم.

چگونه بک لینک رایگان بسازیم ؟

در 4 گام می‌توانید بک لینک رایگان برای سایت خود بسازید.

  • پیداکردن سایت
  • بررسی فارسی بودن و هم حوزه بودن سایت مبدأ و مقصد
  • بررسی اعتبار سایت مبدأ
  • ایجاد بک لینک

در ادامه با جزئیات بیشتری این 4 گام را بررسی می‌کنیم.

1- پیداکردن سایت

برای پیداکردن سایت می‌توانید از دو تکنیکی که در قبل برای شما بیان کردم استفاده کنید. کافی است که یک سایت ایرانی یا خارجی را انتخاب کنید.

2- بررسی فارسی بودن و هم حوزه بودن سایت مبدأ و مقصد

برای بررسی این قسمت باید یک کلمه کلیدی در حوزه خود را انتخاب کنید. سعی کنید کلمه‌ای انتخاب کنید که جستجو بسیار بالایی داشته باشد.

فرض کنید که می‌خواهید در سایت خط یک در حوزه پزشکی بک لینک بگذارید برای بررسی اینکه در این سایت در حوزه پزشکی صحبتی شده یا نه باید در گوگل به این شکل جستجو کنید:

Site:khateyek.com پزشکی

نتایج این جستجو همگی مختص به سایت خط یک است و اگر در صفحه‌ای از کلمه پزشکی استفاده شده باشد برای شما به نمایش درمی‌آید. اگر صفحه‌ای پیدا نشد و یا صفحاتی پیشنهاد شد که هیچ ارتباطی به پزشکی ندارد بهتر است از لینک گذاشتن در آن سایت خودداری کنید

3- بررسی اعتبار سایت مبدأ

با فرض اینکه در حوزه مدنظر مطالبی در آن سایت قرار گرفته است، وقت آن است که سایت مبدأ را بررسی کنیم. برای بررسی سایت مبدأ باید دو پارامتر PA ، DA، Spam Score سایت را بررسی کنیم. این سه پارامتر به ما کمک می‌کند که با خیال راحت آن سایت را انتخاب کنیم.

برای فهمیدن این 3 پارامتر کافی است که به سایت moz مراجعه کنید. البته بک لینک گرفتن برای صفحات محصول کمی با صفحات مقالات متفاوت است.

هرچه دو پارامتر PA و DA بالاتر باشد نشان‌دهنده اعتبار بالای آن سایت است و هرچقدر پارامتر Spam Score کمتر باشد نشان‌دهنده این است که این سایت محتوای اسپم تولید نکرده است. بهتر است این عدد بین 1 تا 3 باشد.

4- ایجاد بک لینک

در این مرحله با خیال راحت می‌توانیم با قوانین لینک سازی لینک سایت خود را کاملاً طبیعی قرار دهیم. برای ایجاد بک لینک مهم‌ترین عاملی که گوگل به آن توجه می‌کند متنی است که لینک دار کرده‌اید. کاملاً نسبت به این کلمه حساس باشید. این کلمه را اگر دقیقاً کلمه کلیدی سایت مقصد قرار دهید گوگل با حساسیت بالایی این لینک را بررسی می‌کند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله در رابطه با بک‌لینک رایگان صحبت کردیم و یک دستورالعمل بیان کردیم که به کمک آن می‌توانید بک‌لینک های اصولی با کیفیت بالا خلق کنید. از این دستورالعمل در هر نوع بک لینک که تصمیم دارید بگذارید استفاده کنید.

مطلب بعدی که باید بخوانم چیه؟
هم رسانی
آیا تجربه خوبی از خواندن این مطلب داشتید؟

بله

نه

ما در مقاله چگونه بک‌ لینک رایگان بدون ترس پنالتی استفاده کنیم؟ تمام تلاشمان این بود که به شما کمک کنیم. ما اختصاصی در زمینه سئو فعالیت می کنیم. من و تیمم آماده پاسخگویی به سوالات شما در کامنت ها هستیم.

به جای پر کردن فرم دیدگاه ها عضو سایت شو و دیگه فرمی پر نکن، همچنین از مزایای عضویت بهره مند میشی
بعد از ورود با جیمیل اتوماتیک به همین صفحه میای، پس نگران نباش :)