چطور مخاطب را آماده پذیرش پیشنهاد گران خود کنیم؟

در این مقاله 2 راهکار در اختیار شما قرار میگیره که میتونید با این 2 راهکار مخاطب را آماده پذیرش درخواست های گران کنید. این 2 راهکار کاملا تست شده است. راهکار اول: خرید محصول ارزان تر محصول ارزان با یک برش پیتزا متفاوت است. خیلی از افراد فرصت تست پولی را به عنوان محصول ارزان در نظر میگیرند در صورتی که این تکنیک با روش خرید محصول ارزان متفاوت است. مثلا عصر فروشی را در نظر بگیرید. عطرهای گران او در اندازه های مختلف به فروش میرسد. 50 cc 100 cc 200 cc در ابتدا کسی که با این […]

مدیر محتوا علی اکبر فرج
، آخرین آپدیت 1401/08/11

در این مقاله 2 راهکار در اختیار شما قرار میگیره که میتونید با این 2 راهکار مخاطب را آماده پذیرش درخواست های گران کنید. این 2 راهکار کاملا تست شده است.

راهکار اول: خرید محصول ارزان تر

محصول ارزان با یک برش پیتزا متفاوت است. خیلی از افراد فرصت تست پولی را به عنوان محصول ارزان در نظر میگیرند در صورتی که این تکنیک با روش خرید محصول ارزان متفاوت است.

مثلا عصر فروشی را در نظر بگیرید. عطرهای گران او در اندازه های مختلف به فروش میرسد.

50 cc

100 cc

200 cc

در ابتدا کسی که با این عطر آشنا نیست شاید از 50 cc استفاده کند و اگر مورد پسند او بود در آینده نزدیک مجدد با حجم بیشتری همان عطر را خریداری کند.

بعضی از مشتریان مستقیم به سراغ محصول گران می روند و عقب نشینی می کنند، چه راه حلی دارید؟

خیلی مهم است که این پیشنهاد را به چه شخصی می دهید. اگر فرد تا به حال از ما خرید نکرده حتما یک محصول ارزان تر به او پیشنهاد می دهم.

راهکار دوم: ذوق زدگی قبل از خرید محصول گران

بسیار لازم است که مشتری ذوق زده شود. زیرا این ذوق زدگی به شما کمک میکند که با با صرف انرژی بسیار کمتری محصول خود را بفروشید.

با چه چیزی باید مشتری را ذوق زده کنیم؟ با محصول ارزان، در قسمت قبل اهمیت محصول ارزان را فهمیدید و الان باید تصمیم بگیریم که مشتری را با محصول ارزانی که خریده ذوق زده کنیم.

از کجا بفهمیم که مشتری ذوق زده شده؟ از عکس العمل مشتری می توانیم این را بفهمیم. اهمیت ارتباط با مشتری در همین جا مشخص می شود. خیلی از فروشندگان تنها به فکر فروش هستند و به فکر این نیستند که مشتری را ذوق زده کنند.

آیا حتما باید محصولمان ناب و درجه یک باشد تا مشتری ذوق زده شود؟

لزوما خیر، محصول شما می تواند 100% کامل نباشد. هتل هایی در جهان وجود دارد که بخاطر خدمات ارتباطی آن ها زبان زد شده اند. خدمات خوبی ارائه نمی دهد ولی کافیست که مشتری بخاطر موردی با واحد ارتباط با مشتری تماس برقرار کند. انگار یک تیم VIP برای آن مشتری تشکیل می شود و تمام مشکلات مشتری را حل میکنند.

به نظر شما همین هتل نمی تواند خدمات خود را با کیفیت کند تا تماس ها از سمت مشتریان کمتر شود؟! درست است او از قصد این کار را می کند تا کاربر را ذوق زده کند.

پیشنهاد من به شما

این 2 راهکار تنها قسمتی از مسیر سفر مشتری است. اگر تمایل دارید که از تمام مسیر سفر مشتری مطلع شوید و کاری کنید که مشتری در مقابل پیشنهاد های شما گارد کمتری داشته باشد پیشنهاد میکنم در وبینار رایگان مسیر طلایی شرکت کنید.

این مسیر طلایی، سفر مشتری را از بازدید کننده تا تبلیغ کننده کسب و کار شما ترسیم می کند. با آگاهی از این مسیر می توانید مطمئن تر در این مسیر گام بردارید.

مطلب بعدی که باید بخوانم چیه؟
هم رسانی
آیا تجربه خوبی از خواندن این مطلب داشتید؟

بله

نه

ما در مقاله چطور مخاطب را آماده پذیرش پیشنهاد گران خود کنیم؟ تمام تلاشمان این بود که به شما کمک کنیم. ما اختصاصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنیم. من و تیمم آماده پاسخگویی به سوالات شما در کامنت ها هستیم.

به جای پر کردن فرم دیدگاه ها عضو سایت شو و دیگه فرمی پر نکن، همچنین از مزایای عضویت بهره مند میشی
بعد از ورود با جیمیل اتوماتیک به همین صفحه میای، پس نگران نباش :)