۵ سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی برتر

استفاده از سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی به شما کمک می‌کند ایمیل‌هایی واکنش‌گرا برای مخاطبان خود ارسال کنید. در این مقاله، خط یک لیستی پنج مورد از بهترین سرویس‌های ایرانی را معرفی کرده است.

مدیر محتوا علی اکبر فرج
، آخرین آپدیت 1401/08/11

سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی یا خارجی؟ مهم ترین مزیت سرویس ایمیل مارکتینگ خارجی این است که به هزاران پلاگین ورردپرس و نرم افزار متصل می شود ولی متاسفانه سرویس های ایرانی این امکان را ندارند و فقط برای ارسال ایمیل می توان از آن ها استفاده کرد. پس در صورتی از سرویس های ایرانی استفاده کنید که نیاز به ارسال ایمیل دارید. سرویس های ایرانی برای کسانی که می خواهند از نرم افزار های دیگر استفاده کنند مناسب نیست.

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای صاحبان کسب‌وکارها وجود دارد، این است که بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ کدام است. در این مقاله از آموزش ایمیل مارکتینگ در خط یک قصد داریم بهترین سرویس‌های ایرانی را به شما معرفی کنیم.

۱) سرویس ایمیل مارکتینگ میل ‌چی

سرویس ایمیل‌ مارکتینگ ایرانی برای کاربران ایرانی

میل چی اولین سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی بود که فعالیت خود را آغاز کرد. این روزها بسیاری از کسب‌وکارها از میل‌ چی برای سرویس ایمیل مارکتینگ خود کمک می گیرند. میل‌ چی به شما کمک می‌کند بدون اینکه در طراحی تخصص داشته باشید، بتوانید ایمیل‌های جذابی طراحی کنید. خدمات میل چی را در ادامه بیان کرده‌ایم.

  • ادیتورهای حرفه‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایمیل مورد نظرشان را طراحی کنند.
  • ایمیل‌‌های میل چی به بخش inbox مخاطبان می‌روند. میل چی ادعا می‌‌کند ایمیل‌هایش اسپم نمی‌شوند. بنابراین شما می‌توانید به تعداد دلخواه ایمیل ارسال کنید.
  • ارائه گزارش‌هایی از نتایج و عملکرد ایمیل‌های شما از دیگر خدمات میل چی است. آن‌ها به شما کمک می‌کنند نتیجه به دست آمده از کارهای خود را بسنجید.
  • ایمیل‌های میل‌ چی برای موبایل و تبلت نیز کاربردی هستند.

۲) سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا

یکی دیگر از شرکت های ایمیل مارکتینگ ایرانی نوظهور نجوا است. نجوا ادعا می‌کند که راهکار بهتری در ایمیل مارکتینگ ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین مزایای این سرویس، خدمات رایگانی است که به استارتاپ‌های نوپا ارائه می‌دهد. تعرفه سرویس‌های نجوا با توجه به تعداد ایمیل تعیین می‌شود. اما اگر کاربران شما تا 3000 نفر باشند، می‌توانید به صورت رایگان از سرویس‌های این مجموعه استفاده کنید. سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا مزایای دیگری نیز دارد که می توانید در سایت رسمی آن ها نگاهی بیاندازید.

۳) سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت

کاربران با تلفن همراهشان ایمیل را چک می‌کنند.

پاکت از دیگر سرویس‌های قدرتمند در ایمیل مارکتینگ ایران است. به کمک پاکت شما می‌توانید از سرویس‌های خارجی با قیمت‌ ریالی استفاده کنید. این یک مزیت مهم محسوب می‌شود. مجموعه پاکت به دنبال ارائه سرویس‌های منحصر به فرد و خدمات ویژه به مشتریان خود هستند. در ادامه به مهم‌ترین خدمات این مجموعه اشاره کرده‌ایم.

  • سرویس‌های پیشرفته.
  • مشاوره برای ایمیل مارکتینگ و طراحی کمپین‌هایی با بالاترین بازدهی.
  • پشتیبانی قدرتمند.
  • حفظ اطلاعات.
  • اسپم نشدن ایمیل‌ها.
  • هزینه مناسب.
  • نرخ تبدیل بالا.

۴) سرویس ایمیل مارکتینگ ایمیل ایران

ایمیل ایران جزو چند سرویس‌ ایمیل مارکتینگ ایرانی است. این مجموعه روی ارائه پنل‌‌های متنوع و استفاده از سرورهای گوناگون مانور داده است. سیستم خودکار ایمیل مارکتینگ ایمیل ایران از سرورهای SMTP، API و سرورهای نامحدود استفاده می‌کند. پنل‌های این مجموعه شامل پنل خبرنامه، پنل تبلیغاتی و پنل پایه هستند. از دیگر خدمات ایمیل ایران می‌توان به پاکسازی لیست ایمیلی، قالب و ارسال ایمیل تبلیغاتی نامحدود اشاره کرد.

۵) سرویس ایمیل مارکتینگ میل‌تاز

میل تاز آخرین مورد از لیست پنج سرویس ماست. این مجموعه با شعار «مارکتینگ سریع و آسان» فعالیت می‌کند. میل تاز از دیگر سرویس‌هایی است که خدمات متعددی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بیایید خدمات این مجموعه را بررسی کنیم.

  • میل تاز ایمیل‌ها را به inbox مخاطبان ارسال می‌کند.
  • این مجموعه اطلاعاتی از نرخ باز شدن ایمیل و نرخ کلیک روی لینک‌های موجود در ایمیل به شما ارائه می‌دهد.
  • میل تاز لیست‌هایی به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید مشتریان خود را دسته‌بندی کنید.
  • قیمت مناسب.
  • میل تاز دارای طراحی drag and drop است. این مجموعه ادعا می‌کند که می‌تواند بدون نیاز به کدنویسی پیچیده‌ترین طرح‌ها را برای شما آماده کند.

سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی نتایج خوبی در بازاریابی ایمیلی دارد.

اگر تا اینجا با مقاله ما همراه بودید، بدانید که یک پله از افراد بسیاری جلوترید. افرادی که تصور می‌کنند ایمیل مارکتینگ یک روش منسوخ شده است و از آن‌استفاده نمی‌کنند. جالب است بدانید که ۷۵درصد از کاربران جیمیل با استفاده از تلفن‌های همراه خود به ایمیل‌هایشان دسترسی دارند. شما با ارسال یک ایمیل واکنش‌گرا می‌توانید به راحتی آن‌ها را به وب‌سایت خود هدایت کنید. سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی با اطلاع از بازار هدف ایرانی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

مطلب بعدی که باید بخوانم چیه؟
هم رسانی
آیا تجربه خوبی از خواندن این مطلب داشتید؟

بله

نه

ما در مقاله ۵ سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی برتر تمام تلاشمان این بود که به شما کمک کنیم. ما اختصاصی در زمینه ایمیل مارکتینگ فعالیت می کنیم. من و تیمم آماده پاسخگویی به سوالات شما در کامنت ها هستیم.

به جای پر کردن فرم دیدگاه ها عضو سایت شو و دیگه فرمی پر نکن، همچنین از مزایای عضویت بهره مند میشی
بعد از ورود با جیمیل اتوماتیک به همین صفحه میای، پس نگران نباش :)

  1. مجید تبسمی 22 آذر 1400 در 12:02:20 - پاسخ

    تجربه تلخ من از سرویس ایمیل مارکتینگ ……… و ارسال یک کمپین 9000 ایمیلی

    کیفیت سرویس به شدت پایین و پایین تر از پایین و حتی زیر خط یک سیستم آزمایشی هست.
    با جیمیل کمپین ارسال کنید سرعت ارسال بالاتر است.

    یک کمپین 5000 ایمیلی به مدت 24 ساعت طول می کشد تا ارسال تکمیل شود و این فاجعه است. درصد زیادی بانس و اسپم را نیز بر روی این فاجعه اضافه کنید.

    پشتیبانی به هیچ وجه پاسخگو نیست. پشتیبانی در حد صفر و زیر صفر.

    یک نفر با نام ……….. یک نرم افزار خارجی متن باز رایگان را بدون حتی فارسی سازی بر روی یک سرور نصب کرده اند و فقط سرویس می فروشند.

    خبری از کیفیت، بررسی، پشتیبانی و پاسخگویی نیست.

    این سرویس بر روی یک آیپی سرور فعالیت می کند و کمپین ها به شدت در دلیوری مشکل دارند و بانس و اسپم می شوند. پس از اینکه همان درصد باقی مانده ایمیل های باقی مانده نیز دلیور شدند عملا کلیک روی لینک ها با خطا همراه است.

    خطای 1001 مربوط به کلودفلیر رایگان! حتی سرمایه گذاری برای یک سرویس cdn هم در این به اصطلاح پلتفرم انجام نشده و تراکینگ کلیک و اپن ریت با مشکل شدید همراه است. کلیک ها که کلا با خطا و صفحه سفی مواجه می شوند.

    در تجربه اخیر در ارسال یک کمپین 9000 ایمیلی داستان اینگونه پیش رفت.

    دکمه ارسال را کلیک کردیم ولی بعد از چندین ساعت تعداد ارسالی ها صفر مطلق بود.

    با پشتیبانی همان چت آنلاین که تنها راه ارتباط است مطرح کردیم کسی پاسخ نداد.

    پس از چند ساعت پیام های ما نشان خوانده شده گرفت ولی باز هم پاسخی داده نشد.

    بعد از مدتی دیدیم ایمیل ها در حال ارسال شدند ولی پشتیبانی باز هم پاسخی نداد.

    یک روز گذشت و در آمار کمپین هیچ اطلاعاتی از دلیور و نرخ باز شدن و کلیک ثبت نشد.

    تعداد کمی ایمیل دلیور شد. تعداد اسپم و… را کنار می گذاریم. پس از بررسی کمپین آمار نرخ باز شدن ایمیل ها صفر مطلق را نشان می دهد.

    یکی از ایمیل هایی که خودمان دریافت کردیم را باز کردیم. روی لینک ها امکان کلیک نیست.

    پس از کلیک روی لینک های داخل ایمیل یک صفحه سفید شامل خطا ظاهر می شود.

    با پشتیبانی تماس گرفتیم.

    فقط چت آنلاین موجود است که کسی آنلاین نیست و 24 ساعته هم آنلاین نمی شود.

    ده پیام دادیم.

    پس از ساعت ها فقط یک سلام نوشت و تمام !

    کمپین ما با 9000 ایمیل و تعداد دلیور و نرخ باز شدن و کلیک های خراب نا معلوم با شکست مواجه شد.

    ضررهای مالی سنگینی بخاطر اعتماد به یک سرویس ناشناخته متحمل شدیم.

    با توجه به اینکه پشتیبانی پاسخگو نیست بهتر دانستیم تجربه تلخ خود را با دیگران نیز به اشتراک بگذاریم.

    جالب است با یک جستجوی ساده به تعدادی سایت رسیدیم که سرویس های ایمیل را معرفی می کردند. همین فرد در زیر کامنت های این مطالب به دنبال بازاریابی برای سرویس خود بودند.

    امیدوارم به اشتراک گذاری این تجربه کمکی باشد در تصمیم گیری بهتر شما در انتخاب یک سرویس مناسب.

    از مدیر محترم سایت خواهشمند است تجربه من را در اینجا منتشر کنند و قضاوت را بر عهده کاربران بگذارند.

    • علی اکبر فرج 22 آذر 1400 در 12:39:58 - پاسخ

      خیلی ممنون که تجربتونو به اشتراک گذاشتید.
      حتما در انتخاب دوستان تاثیر گذار خواهد بود.
      [نام برندی که نام برده شده در این صفحه به دلیل شکایت های زیاد حذف شده است، به دوستان پیشنهاد میکنم برای انتخاب سرویس ایمیل مارکتینگ دقت لازم را انجام دهند.]

  2. فاطیما 28 آذر 1400 در 04:04:34 - پاسخ

    سلام . البته من تجربه متفاوتی از ایمیل مارکتینگ در ایران دارم! زمانی که میلرلایت درشو بست و بدون هیچ دلیل روشنی سرویس مارو تمدید نکرد، ماموندیم و تنها سرویسی که انموقع در ایران فعالیت داشت …………. بود. البته ………… هم قبلتر امتحان کرده بودم ، و اونها هم برای مدت مدیدی فعالیتشون رو معلق کرده بودن. به زعم بنده از حق نگذریم سرویس ……….. اگرچه پرفکت نیست اما قیمتهاش مناسبه نسبت به همتای اروپایی و نکته مهم در درست ران کردن کمپین هاست که باید اموزشهای سایتشون رو ببینید. مشکلاتی مثل عدم نمایش اپن ریت و یا باز نشدن کلیک ها تا بحال برای بنده رخ نداده. پشتیبانی هم ۲۴ ساعته فعال نبوده ولی بعد از یکی دو بار تماس، فردی به نام ……… تمام فوت و فن رو برای بنده کامل توضیح دادند و کار راه انداز بوده. در کل به نسبت اینکه گروه کوچک استارتاپی بودند که سرمابه گذار نگرفته اند و در فضای ناعدلانه رقابتها هنوز کماکان پیش میدوند، بنطر اینجانب جای تحسین داره، هرچند میگم هنوز راه زیادی هست تا پرفکت شدن. اما باید دید اینجا شرایط چطوریه، مشتربان ایرانی چه نوع مشتربانی هستن و معمولا چه خدماتی میطلبند، و انتطارات را در سطح معفولانه ای درخواست کرد.
    این تجربه ای بود که من داشتم و از حق نگذریم، سرویس معقولی در سطح خودشون ارایه کردند.
    امیدوارم همگی در این مسیر که هستیم موفق باشیم و شاهد پیشرفت روز به روز این اکوسیستم ایرانی.

    • علی اکبر فرج 28 آذر 1400 در 10:11:56 - پاسخ

      خیلی ممنونم که تجربتونو با ما به اشتراک گذاشتید
      با هم امیدوارم که شاهد پیشرفت روزافزون این اکوسیستم باشیم.
      [مطالبی در این دیدگاه وجود دارد که نیاز به اعتبار سنجی دارد بر همین اساس تصمیم گرفتیم نه تنها نام ها را از دید عموم مخفی کنیم بلکه نام این سرویس را در این صفحه حذف کردیم. ما قصد داریم سرویس دهنده هایی را به مخاطبین خود معرفی کنیم که از محبوبیت بیشتری برخوردارند.]

  3. حمید فرجام 21 اردیبهشت 1401 در 15:36:31 - پاسخ

    با سلام، البته در لیست خوب شما جای سرویس ایرانی میلزیلا خالی هست. تعرفه ها خوبه و سرویس پایدار هست. البته ما از خدمات برنامه نویسی API برای ارسال ایمیل هاموی سایت و اپ امون ازش استفاده میکنیم که راضی هستیم و هزینه هاش هم بر اساس ارسال ایمیل محاسبه میشه و نه تعداد لیست مشترکین که خودش خیلی به صرفه و اقتصادی هست.

    • علی اکبر فرج 21 اردیبهشت 1401 در 19:43:28 - پاسخ

      ممنونم از معرفی این سرویی که فرمودید

  4. علیرضا 22 آبان 1401 در 01:43:30 - پاسخ

    بنظرم دیدگاه هارو نزارید بهتره، وقتی قراره همه چیو سانسور کنید. الان چ فایده ای داره؟

    • علی اکبر فرج 22 آبان 1401 در 08:15:03 - پاسخ

      سلام دوست عزیز
      نام این برند را همانطور که در دیدگاه اول خواندید نوشیم که کلا از این مقاله به علت شکایت های زیاد حذف کردیم.
      پس می توانید به موارد دیگر این لیست مراجعه کنید.
      متاسفانه در جایی هستیم که به صراحت نمیتونیم نقد کنیم. به همین علت فقط به گفتن مزایا و بررسی توسط شما اکتفا میکنیم.
      اگر تجربه مثبی از سایر سرویس ها دارید خوشحال میشیم به اشتراک بزارید.