۴ نمونه از ابزارهای ایمیل مارکتینگ که شما را حرفه ای می کند

ابزارهای ایمیل مارکتینگ به شما کمک می‌کنند بهترین ایمیل‌ها را طراحی کنید. آن‌ها همچنین امکانات مختلفی در ارسال ایمیل‌ها برای شما فراهم می‌کنند.

مدیر محتوا علی اکبر فرج
، آخرین آپدیت 1401/08/11
ابزارهای ایمیل مارکتینگ به شما کمک میکند که ایمیل مارکتینگ را حرفه ای تر انجام دهید
ابزارهای ایمیل مارکتینگ به شما کمک میکند که ایمیل مارکتینگ را حرفه ای تر انجام دهید

ابزارهای ایمیل مارکتینگ می‌توانند به شما کمک کنند که کار بازاریابی را ساده‌تر کنید. این ابزارها همچنین در طراحی ایمیل مارکتینگ کاربرد دارند. تعداد ابزارهای ایمیل مارکتینگ بسیار زیاد است. بسیاری از سرویس‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، به مخاطبان خود ابزار ارائه می‌دهند. در این مقاله آموزش ایمیل مارکتینگ در خط یک قصد داریم در مورد ۴ ابزاری صحبت کنیم که به شما کمک می‌کنند ایمیل‌های حرفه‌ای برای مشتریان خود ارسال کنید. برای اینکه بتوانید بهترین ابزار را انتخاب کنید، بهتر است ابزارهای مختلف را امتحان کنید. سپس ابزاری را انتخاب کنید که بیشترین تناسب با کسب‌وکار آنلاین شما را دارد.

۱) ابزار mailchimp

میل‌چیمپ یکی از بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ است. این ابزار در تجارت آنلاین کشورهای مختلف کاربرد بسیاری دارد. میل‌چیمپ یکی از بهترین سرویس‌های اتوماسیون است که می‌توانید برای ارسال ایمیل فروش و بازاریابی از آن استفاده کنید. بیایید نقاط قوت این عضو از لیست ابزارهای ایمیل مارکتینگ را بررسی کنیم.

  • میل‌چیمپ برخلاف سایر ابزارهای بازاریابی محدودیتی در تعداد ارسال ایمیل ندارد.
  • این ابزار، جزو ابزارهای مبتنی بر وب محسوب می‌شود. بنابراین برای استفاده از آن به اپلیکیشن خاصی نیاز ندارید.
  • میل‌چیمپ از دریافت ایمیل توسط کاربران اطمینان حاصل می‌کند. اگر ایمیلی پرش داشته باشد، دلیل آن را به شما گزارش می‌دهد.
  • میل‌چیمپ ابزاری حرفه‌ای است که برای شما امکان شخصی‌سازی را فراهم می‌‌کند.
  • ایمیل‌های مناسب با دستگاه مخاطب (کامپیوتر یا موبایل) ارسال می‌کند.

۲) ابزار campaign monitor

کمپین مانیتور یکی از پرطرفدارترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ در سراسر دنیاست. این ابزار حدود دو میلیون کاربر دارد. برندهای معتبر بسیاری از این ابزار برای بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنند. برای مقایسه ساده‌تر، در ادامه ویژگی‌های کمپین مانیتور را توضیح داده‌ایم.

  • کمپین مانیتور جزو ابزارهای بازاریابی ایمیلی است که به شما کمک می‌کند ایمیل‌هایی جذاب و مخاطب‌ محور تولید کنید.
  • در این ابزار شما می‌توانید ایمیل‌های شخصی‌سازی شده ارسال کنید. بدین صورت که مشتریان خود را به گروه‌های مختلف تقسیم می‌کنید و متناسب با ویژگی‌های هر گروه پیام خاصی طراحی می‌کنید.
  • مهم‌ترین ویژگی‌ کمپین مانیتور سیستم اتوماسیون حرفه‌ای آن است. بسیاری از کسب‌وکارها تنها به همین دلیل به سراغ استفاده از ابزارهای ایمیل مارکتینگ می‌روند.
  • این ابزار عملکرد ایمیل‌ها و نتیجه آن‌ها را به شما نشان می‌دهد. تحلیل بازخورد یکی از مواردی است که به شما در ایمیل مارکتینگ حرفه‌ای کمک می‌کند.
  • کمپین مانیتور این قابلیت را دارد که با سایر برنامه‌ها نظیر گوگل آنالیتیکس، ورد‌پرس و… ترکیب شود.

۳) ابزار benchmark email

ابزارهای ایمیل مارکتینگ باعث می‌شوند راحت‌تر به اهداف خود در بازاریابی ایمیلی برسید.

برخی از متخصصین بنچمارک ایمیل را به عنوان یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ می‌شناسند. این ابزار برای افرادی که بازار هدفشان یک سازمان مشخص است، انتخاب مناسبی است. بیایید مانند روند ابزارهای ایمیل مارکتینگ قبلی، در مورد ویژگی‌های بنچمارک نیز صحبت کنیم.

  • کار با بنچمارک بسیار ساده است. این موضوع باعث کاربرپسندی این ابزار می‌شود.
  • در این ابزار قالب‌های متوعی وجود دارد.
  • دارای ویژگی‌drag and drop است.
  • بنچمارک دارای دو نسخه رایگان و پولی است. با استفاده از نسخه‌های رایگان شما به برخی از ویژگی‌ها مانند تست A/B دسترسی نخواهید داشت.

۴) ابزار Aweber

ای‌وبر از دیگر ابزارهای ایمیل مارکتینگ است که می‌تواند تأثیر بسیاری در تبدیل مشتریان احتمالی به مشترکین وفادار داشته باشد. ای‌وبر اپلیکیشنی است که با نصب آن از امکانات مختلفی بهره‌مند خواهید شد. ویژگی‌های ای‌وبر را در ادامه لیست کرده‌ایم.

  • امکان مدیریت مشترکان.
  • دارای قالب‌های ایمیل HTML.
  • امکان پاسخگویی خودکار به مشتریان.
  • قابلیت گروه‌بندی مشترکان در ابزارهای ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل‌های شخصی‌سازی شده.
  • زمانبندی دقیق برای ایمیل‌های طراحی شده.

نتیجه‌گیری: ابزارهای ایمیل مارکتینگ صرفا برای راحتی کار هستند.

استفاده از ابزارهای ایمیل مارکتینگ به شما کمک می‌کند که همیشه لیستی از مشتریان خود داشته باشید. به خاطر داشته باشید که آن‌ها ایمیلشان را به صورت خودخواسته در اختیار شما قرار داده‌اند. بنابراین به حوزه کاری شما علاقمند هستند. پس باید برنامه‌های جذابی برایشان داشته باشید.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ به شما کمک می‌کنند که مشتریان خود را مدیریت کنید. آن‌ها باعث می‌شوند لیستتان را همیشه به روز نگه دارید. همچنین ارسال ایمیل‌های هدفمند با استفاده از ابزارهای ایمیل مارکتینگ ساده‌تر خواهد بود. همه این موارد کمک می‌کند که بهترین نتایج را از بازاریابی ایمیلی به دست آورید.

مطلب بعدی که باید بخوانم چیه؟
هم رسانی
آیا تجربه خوبی از خواندن این مطلب داشتید؟

بله

نه

ما در مقاله ۴ نمونه از ابزارهای ایمیل مارکتینگ که شما را حرفه ای می کند تمام تلاشمان این بود که به شما کمک کنیم. ما اختصاصی در زمینه ایمیل مارکتینگ فعالیت می کنیم. من و تیمم آماده پاسخگویی به سوالات شما در کامنت ها هستیم.

به جای پر کردن فرم دیدگاه ها عضو سایت شو و دیگه فرمی پر نکن، همچنین از مزایای عضویت بهره مند میشی
بعد از ورود با جیمیل اتوماتیک به همین صفحه میای، پس نگران نباش :)