کاهش گام‌به‌گام رتبه الکسا

کاهش رتبه الکسا امر بسیار مهمی می‌باشد که می‌تواند سبب راحتی کار شما درزمینه افزایش بازدید وب‌سایت شود. این ابزار بر اساس بازدید کاربران عمل می‌کند، اما روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید به‌واسطه آن‌ها عمل کاهش رتبه الکسا خود را افزایش دهید.

مدیر محتوا علی اکبر فرج
، آخرین آپدیت 1401/08/11
کاهش رتبه الکسا
کاهش رتبه الکسا

تابه‌حال شده با استفاده از روش‌های مختلف بهینه سازی سایت، بازهم آن طور که باید در کاهش رتبه ایران و جهان خود در سایت الکسا خوب عمل نکرده باشید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، حتما آموزش های جذاب خط یک را دنبال کنید. رتبه الکسا یکی از مهم ترین و در عین حال محبوب ترین روش‌های رتبه بندی در بین سایت‌ها می‌باشد و سبب می شود تا شما بتوانید تفاوت خود و رقبای برتر در این زمینه را به صورت کاملا عددی بررسی کنید.

این رتبه همچنین به اهمیت وب‌سایت شما در دنیا و در ایران نیز می پردازد. خط یک به شما توصیه می‌کند، علاوه بر رعایت موارد مختلفی که در آموزش رایگان سئو الزامی است، کاهش رتبه الکسا را نیز جدی بگیرند و با بررسی مقاله گردآوری شده دانش خود را در این زمینه افزایش دهند.

رتبه الکسا چیست و رتبه بندی آن چگونه مشخص می شود؟

یکی از معیارهای قدیمی و مهم وب‌سایت‌ها، رتبه الکسا می‌باشد که از سال 1990 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به امروز با افزایش کیفیت روش رتبه بندی خود، سعی کرده است ملاک های موثر سئو و بازدید سایت‌ها را در یک وب‌سایت مورد بررسی قرار دهد. مهم ترین عاملی که باعث کاهش رتبه الکسا می شود، استفاده کاربران از وب‌سایت شما به صورت طولانی مدت و استفاده افراد از صفحات مختلف وب‌سایت شما می‌باشد. به منظور بدست آوردن اطلاعات راحت تر می‌توانید رتبه عددی خود را مشاهده کنید و هرچه بتوانید این عدد را کاهش دهید، به منظور بهبود جایگاه وب‌سایت شما در بین سایت‌های مختلف در جهان و ایران می‌باشد و همین موضوع نشان دهنده میزان ترافیک وب‌سایت شما نیز است.

کاهش گام به گام رتبه الکسا

از تولبار الکسا برای کاهش رتبه الکسا استفاده کنید!

یکی از راه هایی که می‌توانید از آن به عنوان روشی برای کاهش رتبه الکسا استفاده کنید، نصب کردن تولبار الکسا و ساخت یک تولبار کامل برای وب‌سایت است. این ابزار به منظور جمع آوری راحت تر اطلاعات ساخته شده است و کاربرانی که از این ابزار استفاده می کنند، می توانند امکانات بسیاری را به کاربران خود هدیه دهند و بدون نیاز به بررسی های متداول، از رتبه الکسا وب‌سایت خود و دیگران به آسانی باخبرشوند. بسیاری از افرادی که درزمینهٔ سئو و کاهش رتبه الکسا فعالیت دارند، نصب بودن و بازدید افرادی که دارای تولبار الکسا بر روی مرورگرهای خود هستند را یکی از عوامل تاثیر گذار می دانند.

اگر دوست داشته باشید، می‌توانید با ورود به سایت الکسا و ساخت یک نوار ابزار کاربردی برای مرورگرهای مختلف، این امکان را برای کاربران خود فراهم کنید تا از تولبار وب‌سایت شما استفاده کنند و با تنظیم دکمه های خاص بر روی آن سبب راحتی کار آنان نیز شوید.

استفاده از محتواهای متعدد را جدی بگیرید!

اگر دوست دارید که بتوانید با سرعت بسیار بیشتری شاهد کاهش رتبه الکسا خود باشید و از افزایش رتبه الکسای سایت خود جلوگیری کنید، حتما در مورد تولید محتواهای مختلف درزمینهٔ های گوناگون تحقیق کنید. استفاده از کلمات کلیدی و صفحات بسیار زیاد در یک وب‌سایت، سبب میشود تا کاربران بسیاری به وب‌سایت شما به صورت روزانه مراجعه کنند. این روش به دلیل افزایش پیدا کردن صفحات ایندکس شده شما در موتورهای جست و جو، ضامن اصلی پیشرفت و کاهش رتبه الکسا شما شود و همچنین این اجازه را به شما می دهد تا در دسته بندی های بسیار زیادی موفق باشید. اگر به وب‌سایت‌های برتر الکسا توجه کنید، می‌توانید مشاهده کنید وب‌سایت‌هایی که دارای صفحات بیشتری هستند، چگونه محتوایی را به کاربران خود ارائه می دهند و شما نیز می توانند با تولید محتوا سرعت کاهش رتبه الکسا خود را افزایش دهید.

کاهش رتبه الکسا

پیدا کردن بهترین نوع محتوا!

یکی از مواردی که به‌واسطه آن می‌توانید به سرعت سبب کاهش رتبه سایت شما شود، استفاده از کلمات کلیدی پرکاربرد می‌باشد. اگر رتبه الکسا هر سایت را در وب‌سایت الکسا مشاهده کنید، می‌توانید به راحتی در پایین صفحه در مورد کلمات کلیدی که کاربران بیشتر از آن استفاده کرده اند نیز آگاه شوید و به‌واسطه این کلمات به خوبی باعث کاهش رتبه الکسا خود شوید.

نتیجه گیری

شاید در نگاه اول کاهش رتبه الکسا امری بسیار سخت و زمان بر باشد، زیرا این عدد به کندی رو به کاهش است؛ اما می توان با ایجاد روش‌های سئو و بدست آوردن محبوبیت از سوی گوگل به سرعت این رتبه را نیز کاهش داد. خط یک به شما توصیه می‌کند، حتما موارد مختلف کاهش رتبه الکسا ایران را جدی بگیرید، زیرا این روش ها به صورت مستقیم بر روی سئو شما نیز تاثیر گذار خواهد بود. داشتن محتواهای متعدد و همچنین تنوع بسیار بالای آن در کنار داشتن کاربرد برای افراد مختلفی که وب‌سایت شما مراجعه می کنند، می‌تواند رمز پیروزی شما در پایین آوردن رتبه الکسا باشد.

مطلب بعدی که باید بخوانم چیه؟
هم رسانی
آیا تجربه خوبی از خواندن این مطلب داشتید؟

بله

نه

ما در مقاله کاهش گام‌به‌گام رتبه الکسا تمام تلاشمان این بود که به شما کمک کنیم. ما اختصاصی در زمینه سئو فعالیت می کنیم. من و تیمم آماده پاسخگویی به سوالات شما در کامنت ها هستیم.

به جای پر کردن فرم دیدگاه ها عضو سایت شو و دیگه فرمی پر نکن، همچنین از مزایای عضویت بهره مند میشی
بعد از ورود با جیمیل اتوماتیک به همین صفحه میای، پس نگران نباش :)