کسب درآمد از وبلاگ نویسی

کسب درآمد از وبلاگ نویسی را می توان در کنار فعالیت های خود در رسانه های اجتماعی انجام داد. مدیران بسیار زیادی را دیدم که وبلاگ نویسی را آغاز می کنند ولی ادامه نمی دهند. پس لطفا اگر می خواهید یک نگاه گذرا به این مطلب بیاندازید و در این کار جدی نیستی این مطلب برای شما نوشته نشده! وبلاگ نویسی برای مدیران مهم است؟ اگر شما مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید(در سایت یا رسانه های اجتماعی فرقی نمیکنه!) میدونستید میتوانید با داشتن یک وبلاگ شخصی مشتریان وفاداری ایجاد کنید که همیشه از شما خرید کنند؟ داشتن ارتباط مهم است […]

مدیر محتوا علی اکبر فرج
، آخرین آپدیت 1401/08/11

کسب درآمد از وبلاگ نویسی را می توان در کنار فعالیت های خود در رسانه های اجتماعی انجام داد. مدیران بسیار زیادی را دیدم که وبلاگ نویسی را آغاز می کنند ولی ادامه نمی دهند. پس لطفا اگر می خواهید یک نگاه گذرا به این مطلب بیاندازید و در این کار جدی نیستی این مطلب برای شما نوشته نشده!

وبلاگ نویسی برای مدیران مهم است؟

اگر شما مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید(در سایت یا رسانه های اجتماعی فرقی نمیکنه!) میدونستید میتوانید با داشتن یک وبلاگ شخصی مشتریان وفاداری ایجاد کنید که همیشه از شما خرید کنند؟

داشتن ارتباط مهم است و وبلاگ نویسی یکی از اهرم های مهم و پر مخاطب این ارتباط است. وبلاگ نویسی با ارسال مطلب در شبکه های اجتماعی متفاوت است. در شبکه های اجتماعی ما به عنوان مدیر مطالبی را منتشر میکنیم. افرادی که علاقه مند هستند اطلعات بیشتری دریافت کنند به وبلاگ ما سر میزنن که بینند ما چه چیز بیشتری برای گفتن داریم. وبلاگ نویسی برای افزایش درآمد کار ساده ای است که با آن بیشتر آشنا میشویم.

وقتی با عمق بالای مطالب با در وبلاگ آشنا شدند آنگاه سعی میکنن با ما ارتباط برقرار کنند. این ارتباط را با ارسال پیام یا تماس مستقیم آغاز می کنند و این نشاندهده قدرت ارتباط است.

مثلا اگر پیجی که به فروش لباس در اینستاگرام مشغول است می تواند اطلاعات جامع تری برای نگهداری لباس ها در وبلاگ خود منتشر کند. افراد معمولا همه تمرکز خود را در اینستاگرام میگذارند. در صورتی که از بازدید کنندگان وب سایت ها غافل هستند. “خرید لباس” بصورت میانگین 10 میلیون بار در ماه در گوگل جستجو می شود.
می خواهید این فرصت را رد کنید؟

ارتباط وبلاگ نویسی با افزایش درآمد

افراد در شبکه های اجتماعی یا سایت وقتی محصولات ما را می بینند در خرید تردید میکنند. ما به عنوان خریدار به کمک نیاز داریم و این کمک را باید فروشنده برطرف کند. فروشنده با اطلاعات و کمک های بیشمار تردید ما را از بین میبرد.

خرید یک دوربین برای یک تازه کار شاید سخت باشد ولی از نظر من پاسخ به چند پرسش کلیدی می تواند تمایز بسیار بالایی را با رقیبانمان ایجاد کند. این پرسش و پاسخ ها را می توانیم در وبلاگ خود بنویسیم و به آن پاسخ دهیم. افراد با دیدن این پرسش و پاسخ ها به ما اعتماد بیشتری می کنند و احتمال خرید افزایش پیدا میکند.

مزایای داغ وبلاگ نویسی در هر روز

یک سوال: استوری های اینستاگرام چند نفر را بصورت مداوم چک میکنید؟ افرادی که بصورت مستمر تولید محتوا میکنند دنبال کنندگانی دارند که اگر پیشنهادی دهند سریع به آن عمل میکنند.

این کمترین مزیت وبلاگ نویسی روزانه است

3 مزیت اصلی وبلاگ نویسی روزانه:

  • ذوق زده کردن مشتری

وقتی مشتریان سوالات تکراری مینویسند و ما یک متن کوتاه را آماده میکنیم و برای آن ها ارسال میکنیم خیلی به دل مشتریان پسندیده نیست. ایده بهتر این است ه با عکس های زیاد و یا شاید یک فیلم کوتاه بتوانیم توضیح های دقیق و جامع تری بدیم که نه تنها مشکل مشتری برطرف شود بلکه مشتری را ذوق زده کنیم. با ذوق زده کردن مشتری کار شما برای فروش بسیار راحت تر است.

  • ورودی از گوگل و سایر سایت ها

از سایت های مختلف بابت مطالبی که مینویسیم بازدید کننده میگیریم. اینستاگرام کافی نیست و باید بتوانیم همه جا حضور داشته باشیم. پس با نوشتن روزانه مقاله می توانیم خیلی سریع و خیلی بیشتر از حد تصور دیده شوید.

  • افزایش عضله نویسندگی

ایده پیدا کردن شاید کار سختی باشد ولی اگر بتوانید روزانه از 100 کلمه آغاز کنید می توانید عضله نویسندگی و ایده پیدا کردن خود را تقویت کنید. اینطور تولید محتوا در اینستاگرام و وبلاگ برای شما راحت خواهد بود. قرار نیست هروقت شرایط ایده عال بود کار را آغاز کنید. همین الان یک سوال مطرح کنید و به آن سوال پاسخ دهید. من به شما قول می دهم از زمانی که دست به قلم میشوید ایده های بیشتری به ذهن شما خطور می کند(چون یکی از خاصیت های نوشتن دقیقا همینه 😊)

ایده های بوجود آمده را حتما جایی یادداشت کنید که بعدا بتوانید از آن استفاده کنید.

وبلاگ نویسی را از کجا آغاز کنیم؟

قرار نیست برای طراحی یک وبلاگ سختی بکشید و یا حتی زمانی برای کد نویسی آن بگذارید. کافی است از سایت هایی که یک وبلاگ ساده در اختیار شما قرار می دهند آغاز کنید. فعالیت در این سایت ها کاملا رایگان است و هیمن سایت ها بازدید کنندگان بسیار بالایی دارند.

پیشنهاد من استفاده از سایت ویرگول است.

4 گام برای راه اندازی وبلاگ نویسی

گام اول: عضویت در ویرگول

که با داشتن یک آدرس ایمیل یا شماره موبایل امکان پذیر است

گام دوم: نوشتن پست جدید

کافیه روی عکس خودتون کلیک کنید و بعد روی نوشتن پست جدید کلیک کنید.

گام سوم: نوشتن متن

متن خود را با ابزار های ساده ای که در اختیار شما قرار می دهد بنویسید

گام چهارم: انتشار

وقت انتشار است.

نوشته شما منتشر شد. اگر طبق همین مراحل تا اینجا پیش رفتید شما اولین نوشته خود را در وبلاگ خود منتشر کردید.

به شما تبریک می گویم 😊

در این مقاله راجع به وبلاگ نویسی برای افزایش درآمد صحبت کردم و ایده هایی برای راه اندازی و افزایش درآمد از راه نویسندگی بیان شد.

مطلب بعدی که باید بخوانم چیه؟
هم رسانی
آیا تجربه خوبی از خواندن این مطلب داشتید؟

بله

نه

ما در مقاله کسب درآمد از وبلاگ نویسی تمام تلاشمان این بود که به شما کمک کنیم. ما اختصاصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنیم. من و تیمم آماده پاسخگویی به سوالات شما در کامنت ها هستیم.

به جای پر کردن فرم دیدگاه ها عضو سایت شو و دیگه فرمی پر نکن، همچنین از مزایای عضویت بهره مند میشی
بعد از ورود با جیمیل اتوماتیک به همین صفحه میای، پس نگران نباش :)