اگر به درآمدتان
یک صفر بیشتر اضافه کنید
چه تفاوتی ایجاد می شود؟

سریع ترین راه برای بدست آوردن این صفر به وضوع شرکت در یک جلسه مشاوره رایگان است، در این جلسه کشف می کنید که چه عاملی باعث شده این صفر را تصاحب نکنید و استراتژی کارآمدی برای رسیدن به این صفر بدست می آورید.

این یک صفر بیشتر می تواند میزان فروش، درآمد، تعداد مشترکین و حتی سرنخ یا لید های کسب و کار شما باشد. در هر نقطه می توان یک صفر به آن اضافه کرد فقط کافیست بدانید چگونه این در کسب و کار شما امکان پذیر است.

ما هیچ چیزی را در این تماس ممنوع نکردیم و اصلا معیارهای بالایی برای این تماس فرد به فرد نداریم. این جلسه برای تسریع ثروت و آزادی شما با تبدیل اقدام هایتان بصورت مقیاس پذیر و پایدار طراحی شده است.

این تماس برای همه مناسب نیست

ما فقط به مدرسین، دیجیتال مارکتر ها، فریلنسر ها و کارشناسانی که در نظر دارند با مهارت خود به درآمد و جایگاه واقعیشون دست یابند کمک میکنیم.

کسانی که عاشق رقابت سالم و رشد هستند.

علاوه بر آن باید شما قاطع و متعهد به جلسه باشید و مراحل گفته شده را دنبال کنید. در غیر اینصورت به سادگی به اهداف خود نمیرسید.

  • 1

    مهم نیست که چه موانعی الان در پیش رو دارید، درآمد پایین، مشتریان کم، سرنخ های ضعیف و …

  • 2

    مهم نیست که فرآیند فروش تکرارشونده را نمی دانید.

  • 3

    مهم نیست که از نردبام ارزش مطلع نیستید.

  • 4

    مهم نیست که پیشنهاد رد نشدنی برای محصول و خدماتتان ندارید.

  • 5

    مهم نیست که وقت بسیار زیادی را برای صحبت با کاربرانی که خریدی نمی کنند گذاشته اید.

  • 6

    مهم نیست که نمی توانید مشتریان جدید را به سمت پیشنهادات گران خود هدایت کنید.

جلسات “یک صفر بیشتر” طبق اولویت برگزار می شود.

ما می توانیم به شما کمک کنیم کسب و کارتان از جایی که الان هست به جایی هدایت کنیم که رشد در آن رخ می دهد و به شما کمک میکنم که این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

بسیاری از دوستان شرکت کننده می گویند که شرکت جلسه “یک صفر بیشتر” مهم ترین تصمیم ما برای یک سال بود.

اگر نتوانستید زمان های دیگری به غیر از زمان های آزاد قرار گرفته در موقع ثبت نام را مشاهده کنید به این معنی است که زمان های دیگر اشغال شده است.

من قول می دهم که این جلسه به وضوح به شما نشان می دهد که کسب و کارتان دقیقا در کجا قرار دارد و چگونه باید به سطح بعد بروید.

من قول می دهم که این جلسه به وضوح به شما نشان می دهد که کسب و کارتان دقیقا در کجا قرار دارد و چگونه باید به سطح بعد بروید.

علی اکبر فرج

کسی که با شما گفت و گو می کند

همین حالا می توانید یک تماس رزرو کنید