شرکت های مطرح چگونه خیلی سریع رتبه سایت را جا به جا می کنند؟

شرکت های مطرح خارجی از این تکنیک برای بالا بردن سئو سایت مشتری استفاده میکنند. این تکنیک را در این مقاله بخوانید و همین الان در سایت خود اجرا کنید. مطمئن باشید ذوق زده خواهید شد!

مدیر محتوا علی اکبر فرج
، آخرین آپدیت 1401/08/11

شاید بهتون بگم این روش جز مخفی ترین روش های بالا بردن سئو سایت است که می خوام اینجا راجع بهش صحبت کنم.

با یک تجربه و داستان می خوام واستون توضیح بدم.

در یک جلسه ای شرکت کردم که در آن جلسه از شرکت های همکار هم دعوت کرده بودن که حضور داشته باشند. در اصل آن شرکت سئو کاران را روبرو کنند تا به یک جمع بندی برسند که پروژه سئو را به چه کسی دهند.

هیچوقت فراموش نمیکنم، رییس شرکت با این جمله شروع کرد: من تمایل دارم که با هر 3 شما کار کنم ولی انقدر شما حرفه ای هستید که انتخاب را برای من سخت کرده است برای همین از شما می خوام کمک بگیرم.

در چنین شرایطی اگر پروژه خوب و بزرگ باشد هر 3 شرکت با هم ادغام می شوند تا آن پروژه را با هم انجام دهند ولی اگر پروژه خیلی بزرگ نباشد به رقابت میپردازند. که این پروژه بزرگ نبود!

من بازی را می دانستم :)

در چنین شرایطی شرکت های همکار پیشنهاداتی می دانند که اکثر این پیشنهادات بر روی هزینه و خدماتی بود که ارائه می دانند ولی کسی راجع به زمان صحبتی نمی کرد!

می دانید چرا؟ به این دلیل که معلوم نیست در چه زمانی یک سایت سئو خواهد شد. در این رابطه من در دسته بندی آموزش سئو مقالات زیادی منتشر کردم که در صورت تمایل می توانید بخوانید.

ولی من اینجا ادعا کردم که خیلی سریع تر از آن چیزی که فکرش را کنید می توانم رتبه سایت شما را افزایش دهم. ورودی بیشتری برای شما بیاورم.

این ادعا توجه کارفرما را به خودش جلب کرد. به شرکت های دیگر گفت شما پیشنهاد بهتری دارید؟

افراد غیر حرفه ای در چنین شرایطی شروع به پایین کشیدن می کنند تا خود را بالا بکشند. ولی شرکت های مطرح اخلاق حرفه ای داشتند و می دانستند وقتی یک فرد با تجربه چنین حرفی می زند حتما می داند که چه ادعایی کرده است. برای همین ادامه ندادند و ما پروژه را گرفتیم

کاری که کردم این بود

از طریق گوگل آنالیتیکس بررسی کردم که همین الان ورودی کدام صفحات ورودی بالایی دارد.

این اولین گام من بود.

دقت کردید که اصلا روال جستجو کلید واژه و چیزهای اینچنین را پیش نرفتم؟ درست است، چون وقتی می خوایم سریع بیایم بالا نمیشه تازه یک کلمه جدید تعریف کنیم.

در گوگل آنالیتیکس کلماتی که رتبه های 2 تا حدودا 10 دارند را استخراج کردم.

این گام دوم من بود. لازم است که بدانم آن صفحات حاوی چه کلمه کلیدی هستند.

در گام سوم لازم است که این صفحات را در جایگاه فعلی بهینه کنیم.

از تکنیک های فصل 2،4 و 5 کتاب ماراتون سئو کمک گرفتم. در این 3 فصل راجع به لینک سازی داخلی، کلمه کلیدی و بهینه سازی صفحه صحبت شده است.

  • کلمات داخل صفحه را بهینه کردم
  • در همان صفحه استاندارد ها را افزایش دادم
  • قدرت آن صفحات را با لینک سازی داخلی افزایش دادم

همین 3 عامل باعث شد که خیلی سریع رتبه سایت به شدت افزایش پیدا کند.

اگر شما هم می خواهید از این تکنیک استفاده کنید پیشنهاد میکنم کتاب ماراتون سئو را مانند ابزار کار در جیب خود داشته باشید. این کتاب حفظ کردنی نیست. کافی است در زمانی که به نیاز به بالا بردن سئو سایت خود دارید آن را باز میکنید و تکنیک ها را اجرا کنید.

برای دریافت کتاب ماراتون سئو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

مطلب بعدی که باید بخوانم چیه؟
هم رسانی
آیا تجربه خوبی از خواندن این مطلب داشتید؟

بله

نه

ما در مقاله شرکت های مطرح چگونه خیلی سریع رتبه سایت را جا به جا می کنند؟ تمام تلاشمان این بود که به شما کمک کنیم. ما اختصاصی در زمینه سئو فعالیت می کنیم. من و تیمم آماده پاسخگویی به سوالات شما در کامنت ها هستیم.

به جای پر کردن فرم دیدگاه ها عضو سایت شو و دیگه فرمی پر نکن، همچنین از مزایای عضویت بهره مند میشی
بعد از ورود با جیمیل اتوماتیک به همین صفحه میای، پس نگران نباش :)