درآمد از سئو به روش سیستمی نه خطی

درآمد از سئو به روش سیستمی به شما کمک میکند در کنار افزایش رتبه در گوگل درآمد خود را افزایش دهید. در این مطلب راجع به دو روش رشد در سئو صحبت میکنیم

مدیر محتوا علی اکبر فرج
، آخرین آپدیت 1401/08/11
درآمد از سئو به روش سیستمی
درآمد از سئو به روش سیستمی

خیلی ها در سئو به فکر افزایش کلیک و بازدید هستند تا درآمد، فکر میکنن اگر بازدید داشته باشند حتما درآمد هم خواهند داشت.

پس خوشحالم که شما به درآمد اهمیت می دهید.

2 نوع رشد در سئو برای درآمد زایی

برخلاف خیلی از متخصصین سئو که بازدید را با درآمد یکی می دانند من معتقدم که رشد تنها در سئو تنها در صورتی اتفاق می افتد که بازدید را از فروش، بازاریابی، تعامل و درآمد جدا کنیم.

پس با این حساب من رشد در سئو را به دو روش زیر تقسیم کردم:

1- درآمد از سئو به روش خطی

2- درآمد از سئو به روش سیستمی

رشد خطی در سئو چیست؟

رشد خطی در سئو یعنی هرچیزی گام به گام انجام شود و تا زمانی که یک گام به اندازه مطلوب نرسیده نباید به گام بعد رفت. شاید بخش دوم جمله قبل اهمیت بیشتر به نسبت بخش اول داشته باشد. بگذارید با یک مثال برای شما شفافش کنم.

من وب سایت خود را راه اندازی کردم و به دنبال درآمد هستم. متوجه میشوم که فعلا بازدیدی ندارم پس تصمیم میگیرم اول بازدید خود را افزایش دهم.

در آموزش هایی که در سطح وب یا شبکه های اجتماعی قرار گرفته گفته شده از محتوای آموزشی آغاز کنید تا به شما عادت کند و بعد کم کم به سراغ معرفی و فروش محصولات بروید.

همین باعث می شود که ما فروش و درآمد را به بعد موکول کنیم و درگیر مسائلی مثل افزایش بازدید، افزایش کلیک در سئو شویم.

رشد سیستمی در سئو چیست؟

رشد سیستمی همانند رشد خطی کاربران را گام به گام هدایت می کند و مثل رشد خطی بر این عقیده نیست که تا یک گام به اتمام نرسیده نباید به سراغ گام بعد رفت. بلکه حداقل سیستم را برای گام ها پیاده سازی می شود و مدیر سیستم رشد در تلاش است که این سیستم را در هر مرحله بهبود دهد.

مثلا یک قسمتی که سایت به آن نیاز دارد سیستم فروش است. پس حداقل سناریو های لازم را در این سیستم پیاده سازی می کند و هدفش این است که با بهینه سازی مستمر افراد را از سیستم فروش به گام بعد هدایت کند. در رشد سیستمی هدف این است که افراد را در هر گام به گام بعد هدایت کنیم.

تفاوت این دو روش در چیست؟

تفاوت این دو روش این است که در رشد خطی افراد به دنبال ایده های طلایی هستند. همانطور که می دانید ما ایده طلایی نداریم. اما مسیر طلایی داریم.

و رشد سیستمی همان مسیر طلایی را برای سایت ایجاد خواهد کرد.

رشد سیستمی بسیار کم هزینه تر از رشد خطی است. در رشد خطی مدام باید به دنبال افزایش بازدید از طریق بک لینک های متعدد، تلاش های بسیار زیاد در شبکه های اجتماعی و تولید محتوا باشید تا بتوانید رتبه خوبی کسب کنید که البته لازم است اما هدف تنها این نیست.

در رشد سیستمی هدف این است که سیستم درآمد زایی آماده سازی شود که با حداقل بازدید به کسب درآمد برسید.

کدام یک برای کار من مناسب است؟

فرقی نمی کند که متخصص سئو یا مدیر کسب و کار باشید، اگر می خواهید درآمد خود را به عنوان متخصص سئو افزایش دهید به جای دریافت چند پروژه که آن ها را به صدر نتایج جستجو میرسانید، کمک کنید که یک کسب و کار به درآمد واقعی رسد.

و اگر مدیر کسب و کار هستید پیشنهاد من سئو با هدف کسب درآمد باشد.

اگر مایل هستید که درآمد از سئو به روش سیستمی را بیاموزید در دوره ماراتون سئو شرکت کنید. ما در این دوره در 8 مرحله سئو سایت را با هدف فروش انجام خواهیم داد.

مطلب بعدی که باید بخوانم چیه؟
هم رسانی
آیا تجربه خوبی از خواندن این مطلب داشتید؟

بله

نه

ما در مقاله درآمد از سئو به روش سیستمی نه خطی تمام تلاشمان این بود که به شما کمک کنیم. ما اختصاصی در زمینه سئو فعالیت می کنیم. من و تیمم آماده پاسخگویی به سوالات شما در کامنت ها هستیم.

به جای پر کردن فرم دیدگاه ها عضو سایت شو و دیگه فرمی پر نکن، همچنین از مزایای عضویت بهره مند میشی
بعد از ورود با جیمیل اتوماتیک به همین صفحه میای، پس نگران نباش :)